вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 13:34

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Куратор теми: ysk



Створити нову тему Відповісти  [ 1367 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 31-серпня-2011 22:41 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Краткое содержание бортовика



2012 рік:

2013 рік:
Стеклоподьемники во втором положении ключа зажигания
Свечи зажигания DENSO K16TT
Замена задних стоек стабилизатора на Мартеновские 1 ревизия 2 ревизия
Светодиоды в дополнительный стоп Светодиоды в дополнительный стоп финальная версия
Новая ручка КПП + доработка кулисы
Чип-тюнинг
Поклейка виброй стоковой защиты двигателя
Гофра на выпуск
Шумо-виброизоляция капота и частично моторного щита
ТО-3 и установка дополнительных плафонов освещения
Устранение люфта оси заслонки печки
Поклейка фар пленкой
Ревизия задних барабанов
Оригинальный подлокотник и ветровики AOMIS
Замена передних колодок + ревизия суппортов
Допантикор задних внутренних арок
Небольшая памятка-инструкция по смазкам для тормозных систем
Замена задних колодок
Шумка дверей и доработка сеточек передних динамиков
Лампы ближнего света GE Megalight Ultra +120%
Задние стойки стабилизатор от Ланоса
Футляр для очков
Видеорегистратор CX4 GPS
Поклейка перемычек задних стекол оракалом
ТО-4

2014 рік:

2015 рік:
ТО-6 с заменой ремней и роликов
Перетяжка кожи руля
Очередной комплект ламп OSRAM Night Breaker Unlimited + 110%
Сигнализатор не выключенных габаритов
Мини обзор фильтров
Замена сервопривода водительской двери на универсальный
Замена реле-регулятора генератора
Замена сервопривода левой задней двери на универсальный
Замена задних втулок стабилизатора + свечи DENSO K16TT
ТО-7 + очередная замена жидкости ГУР
Передние диски Road house 6363.00, колодки BOSCH 0986493390 + подтяжка рейки Отчет по замене
Развал-схождение
Выключение магнитолы с задержкой
Замена правого заднего ступичного подшипника
Очередная доработка печки
Замена левого заднего ступичного подшипника
Притерли на парковке Полечили
Прощай видеорегистратор
Самостоятельное покрытие машины твердым воском
Замена задних амортизаторов на SACHS Продолжение и финал
Очередная замена масла в КПП + смазка рулевой рейки
Очередная замена масла в КПП

2016 рік:


2018 рік:







Востаннє редагувалось ysk в 06-червня-2023 10:23, всього редагувалось 103 разів.

Рейтинг повідомлення: +4 (відгуків: 4)
Догори
 Профіль   
 


Повідомлення Додано: 01-березня-2021 09:07 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 52
Повідомлення: 7381
Звідки: Кривой Рог
С днем рождения!
Удачи, здоровья, и не жезла ни гвоздя!
:hi:

_________________
БЖ Geely СК Impress 2013
БЖ Chery Tiggo 7 Luxury 2019


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 01-березня-2021 09:32 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 35
Повідомлення: 900
Звідки: Черкаси
З Днем народження!! Нехай всі мрії та плани забудуться!! :az:

_________________
БЖ колишньої СК-шки
БЖ теперішнього Focus-a


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 01-березня-2021 14:50 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 35
Повідомлення: 976
Звідки: Кропивницкий
С ДНЁМ РОЖДЕНИЯ!!!!! :az:

_________________
Есть машины,а есть Mercedes


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 01-березня-2021 17:17 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 1855
Звідки: Краматорск
Здоровья и Удачи!


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 19-березня-2021 10:43 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Пробіг 168 000 км.
Фікс невеликої проблеми. А саме заміна лівої нижної петлі передньої двері.
Невеликий люфт в привіткритому положенні з'явився ще рік тому. А десь пару місяців тому почув легкий скрежет металу, виявилося, що передні двері вже почали діставати до крила. Не те щоб жорсткий контакт, скрежет був коли на поверхні з'являвся пісок. Для початку вирішив підкласти шайби між петлею і дверима, паралельно замовивши у Мирослава з Чернігова б/в петлю з задньої двері. Нагадаю, вони в нас однакові, що спереду, що ззаду, от тільки вага дверей і інтенсивність експлуатації різна. Відповідно задні петлі можна сказати вічні.
Петлю отримав, почистив і задув сріблястою фарбою приблизного відтінка. Заміну вирішив робити вже після морозів.
Постало питання, як замінити петлю з мінімальними затратами і без розбору всього і вся. В ідеалі петля міняється при знятому передньому крилі, але ж це піпєц скільки роботи. :shock:
По факту замінив без зняття, тобто зробив майже неможливе. Для заміни необхідно мати біту Т40, в мене спочатку була ТТ40(пустотіла), якою я благополучно відкрутив верхню і нижню петлю від дверей, але зламав коли відкручував від кузова, рожково накідний ключик на 8, та якийсь подовжувач для більшого коліна. Також використовував паперовий ящик набитий різним непотрібом для підкладання під двері, та покривало яким накрив самі двері. Після відкручування петель від дверей, їх можна трохи вудсунути вбік, та з допомогою якоїсь матері і тремтячих рук запхнути біту на своє місце, і ключиком на 8 намагатися зірвати болти на кузові. Рекомендую попередньо їх приголубити пробійником та молотком. Знявши стару петлю, дивимся уважно як вона стояла, так само розміщуємо і нову. Перед установкою нової петлі я ще на всякий випадок понамазував посадочні місця літолом, думаю лишнім не буде, хоча між петлею і кузовом не було ані каплі ржавчини. Закрчуємо все на місце, та перевіряємо як закриваються двері, при необхідності регулюємо верхню петлю. На нижній варіантів регулювання в місці двері-петля немає, бо стоять болти з фасками. Як результат двері закриваються як в авто з салону. :ay:
Текст:
Приєднання файлів:
IMG_20210319_071745.jpg


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Мій бортовик


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 19-березня-2021 14:00 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 35
Повідомлення: 976
Звідки: Кропивницкий
Могу за пиво :lol: прислать такую петлю без пружины. Когда-то купил ради пружины.

_________________
Есть машины,а есть Mercedes


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 19-березня-2021 15:13 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Могу за пиво :lol: прислать такую петлю без пружины. Когда-то купил ради пружины.

Та вже ніби й не треба. Але дякую за пропозицію. :az:

Зи А навіщо тобі та пружина була треба?

_________________
Мій бортовик


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 19-березня-2021 21:32 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 35
Повідомлення: 976
Звідки: Кропивницкий
У меня лопнула ,пришлось менять,а отдельно не нашол.

_________________
Есть машины,а есть Mercedes


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 19-березня-2021 23:47 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
У меня лопнула ,пришлось менять,а отдельно не нашол.

Прикольно, треба зі старої сковирнути пружинку прозапас.)

_________________
Мій бортовик


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-березня-2021 10:50 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Пробіг 168 700 км.
Заміна тормозних колодок по кругу, та переобувка в літню гуму.
Задні колодки вирішив тронути бо практично пропав ручнік.
Також купив ремкомплект механізму автокомпенсації зносу колодок.
Ремкомплект по якості досить пристойний, верхній і нижній сегменти товстенькі, єдиний косяк, на нижній сегмент пальчик трохи не вірної форми, залишив рідний.
Також спочатку здивувався чому сегменти різного кольору(жовтий і білий), виявляється то для того щоб відрізняти праву і ліву сторону. :-)
Задні колодки взяв Q-FIX Q092-0295 фуфло, не рекомендую, ціна 230 грн, з виду норм, якщо будуть по якості не гірше передніх, то буде чудово.
Ремкомплект механізму автокомпенсатора 10140050180 - 168 грн.
Передні колодки знову - Blue Print ADD64207.
З передніми прийшлось помудохатись. Порушив правило і вирішив не робити ревізію направляйок перед зимою, в результаті отримав наглухо закісші великі направляйки. Якби не чарівний ручний прес нашого механіка, то задовбався б я їх виколупувати звідти.
На майбутнє треба купити нові направляйки та френкітовський ремкомплект з пильниками.
Текст:
Приєднання файлів:
IMG_20210325_102701.jpg

Приєднання файлів:
IMG_20210325_102724.jpg


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Мій бортовик


Востаннє редагувалось ysk в 19-липня-2021 15:02, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +2 (відгуків: 2)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 13-квітня-2021 12:31 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Пробіг 169 500 км.
Чергове ТО.
Заміна мастила, масляного та повітряного фільтра і фільтра ГБО.
1. Повітряний фільтр Alpha-Filter AF1906;
2. Масляний фільтр Blue Print ADT32109;
3. Мастило Valvoline SynPower 5W-40;
4. Паливний фільтр Jc Premium B30002PR.
Також замінено ворсові килимки, старі вже просто розсипались в руках.

Пару слайдів повітряного фільтра і килимків.
Текст:
Приєднання файлів:
1618305791673.jpg

Приєднання файлів:
1618304579027.jpg

Приєднання файлів:
1618304579023.jpg

Приєднання файлів:
1618304579018.jpg

Приєднання файлів:
1618305791692.jpg

Приєднання файлів:
1618305791683.jpg


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Мій бортовик


Востаннє редагувалось ysk в 17-квітня-2021 18:55, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 15-квітня-2021 13:25 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Після нещодавньої ревізій супортів з випресовуванням закісших направляйок, з'явивилось не зовсім зрозуміле бряк-бряк спереду при русі по не рівній дорозі. Спочатку було подумав на стабілізатор та стійки стабілізаторів, але виявилось, що тарабанять супорта. Річ у тім, що коли випресовували закісші направляйки, пошкодили пильники і довелося поставити на місце ще рідні, які виявилися вже підтоптаними. От завдяки їм і був не слабий люфт супортів.
Хотів замовити перевірений ремкомплект Френкіт, та не було ніде в наявності, тільки під замовлення. Порекомендували взяти ERT, по суті те саме, але не зовсім. Пильникі мають аналогічні розміри френкітовським, але ніби трохи грубіші і та частина, що вставляється в супорт(юбочка) трошкі менша по висоті ніж у френкіта. Через це встановити їх значно легше, хто ставив пильникі френкіта, той повинен мене зрозуміти. Поки поставив тільки на великі направляйкі, треба буде замовити ще один комплект і на малі. Зібрав до купи і нічого вже не тарабанить. :ay:
Партнамбер: ERT 400778 не рекомендую
Текст:
Приєднання файлів:
IMG_20210415_091954.jpg

Приєднання файлів:
IMG_20210415_091957.jpg

Приєднання файлів:
IMG_20210415_093631.jpg


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Мій бортовик


Востаннє редагувалось ysk в 02-серпня-2021 12:53, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 28-квітня-2021 15:38 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Продовжу по переднім супортам.
Натрапив на оголошення про направляйкі супортів з нержавійки і, так як мої рідні вже добренно підтоптані, та й задовбали вони закисати, вирішив замовити. Комплект на обидві сторони вийшов 320 грн, токар робив направляйкі по кресленню з теми про супорти. Оте неподобство, яке продається під назвою ремкомплект для нашої автівкі, категорично не рекомендую. Направлякі там навіть не точені, вони відлиті в якійсь формі з невідомого металу із відповідним облоєм і раковинами по всій поверхні.
Також приїхав другий комплект пильничків. Зібрав до купи, все класно, супорт ходить легенько, але брязкіт залишився. Вирішив експериментувати і в посадочні місця пильників у супорті повирізав по їх ширині пластикові кільця, товщиною біля 1 мм. Всажувати на місце пильники було не просто, але воно того варте. Супорт більше не люфтить на направляючих, а точніше на пильниках в посадочних місцях. Відповідно всі потусторонні звуки від передньої підвіски пропали. Побачим як ті пластикові кільця служитимуть, у випадку чого можна буде замінити на подібні із м'якого металу.
Звичайно можна було замовити направляйкі більшого діаметру, але подібні речі треба робити повністю знявши супорт і віддавши токарю. Бо направляйкі одне, а зношеність самого супорту теж потрібно брати до уваги. В ідеалі потрібно підганяти по місцю з проточкою посадочних місць та корекцією на температурні розширення металів.
Приєднання файлів:
изображение_viber_2023-01-11_11-46-21-270.jpg


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Мій бортовик


Востаннє редагувалось ysk в 11-січня-2023 13:04, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 05-травня-2021 13:50 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Зробив ревізію кондиціонеру. Останній раз процедуру проводив у 2016 році. На вихідних помітив, що ніби холодить, але не зовсім так як хочеться.
По факту в системі залишалось 320 г. фреону з 600, минулого разу за 4 роки залишалось 340 г. Ціна питання: 750 грн. Тепер до літа готовий. :-)

_________________
Мій бортовик


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 20-травня-2021 13:16 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Пробіг 172 000 км.
Заміна шлангу зчеплення.
Все було норм, у всякому випадку мені так здавалось, до минулої неділі. В цей день довелося покататись по місту, було жаркувато і в один момент я помітив, що педаль зчеплення стає все тугіша. Якщо качнути пару разів і різко відпустити, було чутно ніби чавкання і педаль піднімалась повільніше ніж звичайно. А ще раніше було таке, що на добре прогрітій машині при різкому перекиданні передач на обгоні і різкому відпусканні зчеплення було якесь секундне пробуксовування зчеплення.
Вирішив для початку прокачати сцепу, але по факту це нічого не дало. Почитавши форум, наткнувся на запис нашого клубня, про подібну проблему. Вирішив купувати шланг. Оригіналу на АІСі не було, махру ставити категорично не хотілось. Тому почав лопатити інет в пошуках аналога. Найближчим по розмірам до нашого, виявився шланг від Мазди 626, каталожний номер: GA2A-41-380C. Наш має розмір приблизно 280 мм, маздовський по каталогу 292 мм. Різьби аналогічні нашим, єдина відмінність, ширший паз посадочного. Це не є проблемою, для фіксації потрібно трохи підігнути рідні пластинки. Тобто можна сказати, що даний шланг ставиться болт он на наше авто і можна сміло його роглядати як аналог.
Процес заміни не складний, але не дуже зручний. Для доступу потрібно зняти акум та площадку під ним. Також перед маніпуляціями бажано зафіксувати педаль зчеплення, щоб з бачка не вибігла вся тормозуха. Старий шланг вирішили перевірити за допомогою компресора і манометра. Він реально був проблемний, бо повільно стравлював повітря на відміну від нового де воно навіть не затримується. Педаль стала настільки м'якою, ніби їдеш на новому авто. Отака от історія. :-) Їдемо далі. :gonschik:
Текст:
Приєднання файлів:
IMG_20210520_092930.jpg

Приєднання файлів:
IMG_20210520_110815.jpg

Приєднання файлів:
IMG_20210520_110821.jpg


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Мій бортовик


Рейтинг повідомлення: +2 (відгуків: 2)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 26-травня-2021 13:15 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Вік і пробіг даються взнаки. :(
В минулу суботу загорілась піктограма ABS на панелі приладів.
Згадав про тему діагностики, скачав ReadABS і з енної спроби таки вичитав помилку. Далі розшифрував за допомогою TestErrors(Error decode) viewtopic.php?p=639649#p639649
Текст:
Приєднання файлів:
Screenshot_2021-05-23-15-21-32-470_com.example.alexander.readabsgeely.jpg
Приєднання файлів:
Screenshot_2021-05-23-15-22-28-833_com.example.alexander.testerrorsdecode.jpg

Після діагностики вирішив переконатись, що все ок з роз'ємом на датчику. Знявши фішку переконався, що все норм, також посмикав трохи датчика. Після смикання піктограма вже не тухла зовсім, хоча до цього, зранку якийсь час АБС працювало, потім починало дуркувати, спрацьовувало навіть при дуже плавному гальмуванні і через деякий час загоралась піктограма і АБС вирубалась. Скажу, трохи стрьомнувато так їздити було. Почалися пошуки датчика. По оригіналу в наявності на АІСі був тільки передній лівий. На Махіні наткнувся на датчик Бош, але з затертим оригінальним кодом. Трохи поколупавши інет, дізнався, що передні датчики в нас від Гольф 3. Пробивши по коду і картинкам вирішив ризикнути. Бош із-за ціни в 500+ грн не захотів, зупинився на Delphi SS10308, по відгукам служать непогано, вартість 168 грн. По факту датчик як брат близнюк нашого рідного.
Заміна була не складною, але трохи поморочитись довелось. Знімаємо колесо, супорт та гальмівний диск. Від'єднуємо фішку, обстукуємо болт кріплення датчика і викручуємо його. Далі пробуємо вийняти датчик, але зразу кажу, не пошкодивши його, це зробити малореально. Довелося відбити йому сердечник, якій по суті згнив і його аж розперло, та трохи висверлити середину датчика, і аж тільки тоді вдалося його вибити. Щоб поставити новий, треба дуже ретельно вичистиити посадкове місце від іржі. І потім обережно всадити датчик на місце, я ще й мідною змазкою попередньо трохи збризнув. Збираємо все до купи і тестуємо. В мене піктограма АБС потухла відразу після вмикання запалювання, АБС працює як слід. Питання, помилку в самому блоці потрібно стирати додатково, чи достатньо, що не горить лампа?
Текст:
Приєднання файлів:
IMG_20210526_103507.jpg


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Мій бортовик


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 26-травня-2021 19:00 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 44
Повідомлення: 672
Звідки: Киев
Где взять эту программу:TestErrors(Error decode)? Гугл ничего не находит...

_________________
Зображення

Мой БЖ:
viewtopic.php?f=8&t=10702&start=0&hilit=Золотая+ск+2+комфорт


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 26-травня-2021 19:34 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Где взять эту программу:TestErrors(Error decode)? Гугл ничего не находит...

Так вище я посилання залишав. Там прикріплений файл у повідомленні. https://forum.geely-club.com.ua/viewtop ... 49#p639649

_________________
Мій бортовик


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 26-липня-2021 09:57 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Пробіг 176 000 км.
Заміна задніх гальмівних барабанів.
Попередня заміна самих колодок нічого не дала, на деякий час ручнік запрацював, а потім відмовив практично зовсім.
Барабани замовив не оригінал по коду 1014014174 під 43 підшипник по 577 грн/шт.. Приїхали барабани фірми Premium з нашим оригінальним кодом, якість суперова.
Колодки на цей раз купив REMSA 437400 - 347 грн.. Довелося купити один ступичний підшипник SNR FC 12180 S04 - 713 грн., ще один Skf VKBA 975 був у заначці.
Також взяв і нові сальники барабанів China 2400111101 по 44 грн/шт.
Підшипники запресував у нашого механіка, решту зробив самостійно. Ручнік тепер тримає просто ідеально. :ay:
Текст:
Приєднання файлів:
изображение_viber_2021-07-26_09-40-30-120.jpg

Приєднання файлів:
изображение_viber_2021-07-26_09-40-30-348.jpg


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Мій бортовик


Рейтинг повідомлення: +2 (відгуків: 2)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 28-липня-2021 14:26 
Трохи за кермом
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 146
Звідки: Одесса
SNR FC 12180 S04 эти подшипники со сглаженым углом или нужно шайбы подставлять?

_________________
Зображення
Мой бортовик


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 28-липня-2021 15:52 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
SNR FC 12180 S04 эти подшипники со сглаженым углом или нужно шайбы подставлять?

Потрібно точити шайби.

_________________
Мій бортовик


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 02-серпня-2021 15:34 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Продовжую стягувати запчастини до ТО:
Початок тут: viewtopic.php?p=654220#p654220 і тут: viewtopic.php?p=655037#p655037
Ремінь ГУР - Gates 3PK515;
Ремінь кондиціонера - Continental 4PK815(по заводу був 820);
Ремінь генератора - Bosch 5PK962 (1 987 947 918);
Шайби клапанної кришки - TOYOTA 9021006010;
Передній сальник колінвалу - Corteco 010.360 (в коробці сальник THO, Made in Japan);
Підшипник ролика кондиціонера - FAG 6203.2RSR.C3.
Текст:
Приєднання файлів:
IMG_20210802_152120.jpg


Додано спустя 4 часа 11 минут 18 секунд:
Заодно зондую вартість заміни ременя ГРМ. На нашому СТО запросили 1500, ніби й не дешево. Але яке моє було здивування коли дізнався вартість заміни на новому СТО біля стоянки, 2500. :shock: Сказати, що я уху їв, це нічого не сказати.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Мій бортовик


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 25-серпня-2021 15:01 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Пробіг 177 200 км.
Чергова заміна задніх стійок аморнтизаторів. Попередні фенокси почали доставляти відчутний дискомфорт, пригружений ніби й нічого, а на пустій машині відчувалось козління, по факту лівий аморт помер повністю.
На цей раз вирішив спробувати масляні стійки INA-FOR по 794 грн/шт. Схоже цей бренд зробила під себе Махіна і тепер проштовхує їх як турецький китай. В цілому аморти виглядають нормально, до якості виготовлення пртензій немає. Штоки ходять рівномірно. Міняв самостійно, якраз викроїв трохи часу в селі. Пильники з відбійниками залишив старі, вони в мене можна сказати ідеальні, єдине, що замінив, це верхні опори, брав як і минулого разу HYUNDAI 5531125000 по 76 грн/шт. Старі хоч і пройшли 100К, але стан їх був ідеальний.
Тобто наразі я повернувся від хюндаївських амортів до стандартних. Схоже хюндаївськи на наші авто не зовсім ідуть, основна проблема тонкі штоки, 18 мм.(рідні 20), знову лівий був підігнутий. Враження після заміни - космос, авто навіть пригружене йде як по рельсам, ніяких розкачок і рискання, повороти можна проходити на відчутно більших швидкостях без будь-якого дискомфорту. Якщо й ці не будуть служити, то далі буде або перепаковка(у Вадоза вона зараз 2К), або оригінал.

_________________
Мій бортовик


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 31-серпня-2021 12:58 
Генератор ідей
Аватар користувача

Вік: 45
Повідомлення: 3412
Звідки: Київ
Ого, провтикав цілий ювілей. :oops:
Вчора нам виповнилось 10 років. :D
Якось так швидко пролетів час... Але головне, що машинка й далі продовжує радувати. :-)

_________________
Мій бортовик


Рейтинг повідомлення: +4 (відгуків: 4)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 04-вересня-2021 22:22 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 35
Повідомлення: 976
Звідки: Кропивницкий
ПОЗДРАВЛЯЮ!!! :boyan:

_________________
Есть машины,а есть Mercedes


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 1367 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія