вверх

Текущее время: 25-ноя-2020 08:19

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 
Автор Сообщение
Сообщение Добавлено: 10-ноя-2020 12:41 
Уважаемый знаток

Возраст: 30
Сообщения: 1787
Откуда: Івано-Франківськ
Ситуація наступна: змінив вже на машині 3 лямбда зонди, помилка яка випригувала на двох тих що якоби бош це p0134 (немає активності лямбди) ставалось таке тільки на холодну машину при прогріві, інколи була помилка інколи ні. (лямбди замовлялись у китаї 2 штуки) на двох помилка та ж сама p0134)
Купив іншу лямбду на махіні (здивувало те що на ній не було жодних маркувань в тому числі взагалі хоть чогось) бо на тих що якби бош то писало на гранях її модель). Цю лямбду тільки закрутили і зразу помилка p0132 висока напруга що якби завелика. По датчикам дивився то показує що 1.27 вольт( таке було на оригінальній лямбді коли вона вийшла з строю але там було дуже багато проблем).

Тепер питання, чи є зміст замовити оригінальниий лямбда зонд у АІСА, або ж ще десь можливо у Китаї і надіятись що помилки 134 і 132 не буде чи це знак що треба електрика який буде дивитись проводку і шукати проблему якої й можливо немає? Таких машинок як у нас є мало що б підкинути з них робочу оригінальну лямбду. Які у вас думки по цьому питанню? можливо на інших джілі у когось таке ж було що брали кілька лямбда зондів і що все було поганим... Електрикам звонив то кажуть що бажано знайти саме оригінал а не таке що якби бош і що поставити на нашу машину... Бо що суто щось там шукати по проводці може й не завжди є сенс...

Думка у мене така якби той універсальний бош був би поганим то помилка була б зразу а не інколи... а вот ця яку взяв з махіни вже мабуть сама по собі є бракованою чи які у вас думки?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 10-ноя-2020 23:09 
Водитель-испытатель

Возраст: 46
Сообщения: 269
Откуда: Украина Чернигов
По махине скажу сразу - продавцы говна в красивой обертке. Радиатор кондея, приехал крашеный серебрянкой и помятый, подшипник задней ступицы (брал дорогой) - проехал 500 км. и т.д. Если ошибка вылазит периодически - это большая проблема. Проанализировать очень трудно. Нужен хороший мастер. Проблема с ДК первым или вторым ?

Добавлено спустя 4 минуты 25 секунд:
Немного вник в P0134 - проблема по первому ДК. Как часто она появляется ?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 11-ноя-2020 13:23 
Уважаемый знаток

Возраст: 30
Сообщения: 1787
Откуда: Івано-Франківськ
Ситуація така, на перших двох лямбда зондах що ставив(ДК1 не другий він ще оригінал і впорядку) то при прогріві з холодної якраз коли лямбда гріється то вивалюється помилка, але не кожен раз. Остання лямбда яка зараз стоїть - вона же з махіни, здивувало що навіть без маркування і без нічого то там стоїть завжди вольтаж 1.27 вольт тобто тільки завів машину зразу помилка високої напруги P0132... А щодо махіни напевно таки гівно продали....
Як варіант думаю може б універсальний лямбда зонд підкинути? Бо оригінал на машині стояв NTK але бачу що NTK маютть і універсальні лямбда зонди...


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 12-ноя-2020 10:47 
Водитель-испытатель

Возраст: 46
Сообщения: 269
Откуда: Украина Чернигов
Датчик с 1,27 вольт на выходе, сразу в мусор. Пройдитесь по разборкам geely и купите оригинал б/у.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 12-ноя-2020 11:50 
Уважаемый знаток

Возраст: 30
Сообщения: 1787
Откуда: Івано-Франківськ
В мене є ще оригінал старий датчик що зняли з машини, може його якось можна реанімувати?
а так то да якщо 1.27 вольта значить щось не так - це кстаті махіна продала як новий датчик, ну й по вигляду він то й був як новим але підробкою мабуть самою гіршою яку я бачив.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 12-ноя-2020 14:14 
Водитель-испытатель

Возраст: 46
Сообщения: 269
Откуда: Украина Чернигов
Из практики склоняюсь, что у машины проблема с проводкой. Аргумент : родной и два новых ДК не могут вести себя одинаково. Есть предположение, что обрывается или появляется добавочное сопротивление в цепи нагрева ДК1.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 12-ноя-2020 15:38 
Уважаемый знаток

Возраст: 30
Сообщения: 1787
Откуда: Івано-Франківськ
Та вже подивимось як воно себе вести буде.

Добавлено спустя 2 часа 24 минуты 2 секунды:
Перекинули лямбда зонди місцями, задній на перед передній але той що старіший який видавав p0134 помилку на зад. Будем бачити як буде себе вести машинка.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 12-ноя-2020 20:20 
Водитель-испытатель

Возраст: 46
Сообщения: 269
Откуда: Украина Чернигов
И такой метод - правильный


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Сообщение Добавлено: 13-ноя-2020 13:10 
Уважаемый знаток

Возраст: 30
Сообщения: 1787
Откуда: Івано-Франківськ
Ситуація така: тепер деколи по 2 лямбді загорається помилка 0141 а відповідно проблеми з проводкою у машині немає і то суто проблема лямбда зонда а значить що потрібно шукати оригінальну лямбду або ж універсальну яка підійде під мою машину, 0141 помилка на датчику не завжди засвічується, сьогодні наприклад не засвітилась. Але оригінальний лямбда зонд таки буду шукати.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email   
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 


Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Поиск в теме…:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Русская поддержка phpBB Мобильная версия