вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 13:29

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 10 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 19-серпня-2013 22:00 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 51
Повідомлення: 538
Звідки: Кривой Рог
Забанений: Безстроково
Знающие люди, подскажите, сколько на наших двиглах должно быть зондов?
Я читал, что один, после выпускного коллектора.
Сегодня на ТО-0, наконец обозрел машинку снизу со снятой защитой, и с удивлением обнаружил, что их 2.
Это что, ж теперь и резонатор без перепрошивки мозгов не поставишь?

_________________
Ушел причинять добро...
Зображення


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 20-серпня-2013 14:03 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Знающие люди, подскажите, сколько на наших двиглах должно быть зондов?

На новых машинах стоят два зонда - основной перед катализатором и диагностический после. Либо надо перепрошивать, либо ставить эмулятор второго зонда.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 20-серпня-2013 15:07 
Трохи за кермом
Аватар користувача

Повідомлення: 95
Звідки: Днепропетровск
Знающие люди, подскажите, сколько на наших двиглах должно быть зондов?
Я читал, что один, после выпускного коллектора.
Сегодня на ТО-0, наконец обозрел машинку снизу со снятой защитой, и с удивлением обнаружил, что их 2.
Это что, ж теперь и резонатор без перепрошивки мозгов не поставишь?

Резонатор поставишь, а вот такализатор не вырежешь!
А в прочем, как без перепрошивки вообще жить?! Оно ж не едет никуда:)))


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 20-серпня-2013 21:03 
Півтисячник

Повідомлення: 671
Звідки: Харьков
Сейчас все машины идут минимум с двумя зондами. Так что просто так с выхлопной пошаманить не выйдет. А вот если будете делать чип-тюнинг, то отключайте сразу вторую лямбду.

_________________
Чип-тюнинг, диагностика в Харькове, всегда в наличии регулировочные шайбы. ул. Шевченко, 287, тел. 756-42-47, 067-680-32-50.

http://tune-me-up.com


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 21-серпня-2013 09:30 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 51
Повідомлення: 538
Звідки: Кривой Рог
Забанений: Безстроково
Спасибо всем, буду знать!

_________________
Ушел причинять добро...
Зображення


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 21-серпня-2013 23:03 
Катаюсь без інструктора

Вік: 53
Повідомлення: 164
Звідки: Львов
Я у своїй машині вирізав каталізатор. При скануванні через ЕМL видавало попередження про неякісну роботу каталізатора, а через деякий час переходило у помилку в роботі (загорався чек) і в коментарях писало звернутись на сервіс. Порадили як обдурити другий лямбдазонд і тепер все номально - при скануванні не видає навіть попередження. Не знаю на скільки часу хватить,але покищо працює.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 24-серпня-2013 12:49 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
Я у своїй машині вирізав каталізатор. При скануванні через ЕМL видавало попередження про неякісну роботу каталізатора, а через деякий час переходило у помилку в роботі (загорався чек) і в коментарях писало звернутись на сервіс. Порадили як обдурити другий лямбдазонд і тепер все номально - при скануванні не видає навіть попередження. Не знаю на скільки часу хватить,але покищо працює.

Что мешает поделиться конкретными советами по устранению проблемы?

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 25-серпня-2013 00:25 
Катаюсь без інструктора

Вік: 53
Повідомлення: 164
Звідки: Львов
Проблем не має ! з часом обмежено. Лямбда має два ряди отворів по колу . внутрішній ряд прихований куполом з отвором наверху і потрібно цей отвір максимально зменшити. Я цей отвір завальцував.
Основа датчика тримає високу температуру,але дуже крихка тому потрібно бути обережним.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 25-листопада-2013 20:31 
Аватар користувача

Повідомлення: 16
Звідки: Энергодар
Вопрос такой назрел ( может конечно не здесь задаю). При движении накатом, прогреве холодного двигателя да и на повышенных оборотах слышен шум от нейтрализатора ( открывали капот, слушали). Такое впечатление по звуку как-будто что-то ослабло в креплении или откручено. Дребезжание одним словом. Есть у кого какие соображения на этот счёт?

_________________
Начало спасения-самоукорение


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 25-листопада-2013 23:58 
Дід
Аватар користувача

Вік: 60
Повідомлення: 13879
Звідки: Киев
Pulsar777
проверь тепловые экраны банок глушителя.
На этом возвращаемся к Лябдам...

_________________
Люди! Берегите друг друга, ведь мы у нас одни!
БЖ CK-1_1,5_Comf Утомленное Солнце FAQ форума Правила форума


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 10 повідомлень ] 


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія