Как и что именно промывал на КХХ
Промивав всю частину що позначена цифрою 2 на малюнку, клапан тримав як на малюнку штоком вниз, так щоб бендзин не затік в середину. Вся ділянка позначена цифрою 2 була в нагарі, її відчистив, дальше шток в середині теж мав нагар, але там я не чистив, незнав чи можна щоб бендзин попав в середину.
состояние винтоворй пары, наличие смазки
Про що йде річ? це в середині клапана? (його я не розбирав)
Единственное, что там может прокрутиться, то это подпружиненная металлическая трубка (на фотке цилинрик с пошкрябкой).
Так, саме її я прокрутив, в себе на малюнку позначив цифрою 1. покрутив трошки трубку туди сюди, це проблема?
Коли знімав весь вузол, все знялося дуже добре, клапан чистив там де вже показував раніше.Місце куди вкручується клапан також протер тряпкою намоченою в бензин. Заслонка в дросельному вузлі також промивалася зубною щіткою в бензині.Все просушив і встановив в зворотньому порядку.
Есть ли снижение оборотов ХХ ниже нормы?
Нижче норми це нижче 800 оборотів? Якщо так, то такого не було.
Как авто прогревается?
Заводиться нормально, газ нажимати не треба. Коли заводжу то тахометр показує чуть бульше 1000 оборотів, за 2-4 хв падає до 800.
Сьогодні проїхавши приблизно 50 км помітив що машина не газує сама коли хоче, проблема в тому що коли включаю нейтральну передачу то обороти спочатку швидко падають від наявних до 1500 (це коли зразу було більше), на 1500 трохи затримуються і тоді помаленько падають до 1000 оборотів. Але щоб обороти від 1000 впали до 800 потрібно повністю зупинити авто. Зараз спробую показати на відео
Додано спустя 8 минут 2 секунды:Ось ссилка на відео, зняв сьогодні їхавши додому.
https://www.youtube.com/watch?v=fIhKU2wdTZEНа перші секунді відео момент коли я виключаю передачу на нейтральну, все далі це їзда на нейтральні. Чітко видно як довго падають обороти. І так і не падають повністю до 800 оборотів